background

Absolutely Me♥

My photo
bikini bottom, Selangor, Malaysia
Pink♥cats♥shopink♥

Thursday, September 16, 2010

Raya sakan......

AYAT SAMA DENGAN PELAJAR OVERSEA LAIN:Setelah.....tahun beraya di perantauan,akhirnya tahun nie beraya di Malaysia....
As for me,da 3 kali raya jauh2....akhirnye.....yesh,bersama orang-orang tersyg....

well.as usual,kt malaysia raya pertama,memg x meriah,sbb,keluarga saya kcik jer....
so juz me n my small family...besh...dpt raya dgn mama.....walau dok dpan tv mkn lemang smbil bersantai..tpi besh....

14 sept barula meriah nak mampus...uish....anak dara sorg nie,iaitu saya,ehemm.....masak sorang-s0rang utk 20++org...tiada bantuan....menu sempi jer..nasi ayam n bihun tomyam..
tpi sparuh mati jugakla....dapur memg tunggang langgang.....

walaupun xdela sedap mcm kt kedai kn,tpi pencapaian yg not bad jgklaa....
penat jer make-up..habis cair....
tibe-tibe,,,,rmai yang dtg ....takut x cukup makanan...yang dtg awal tuh dah bape kali ulang makan kn...
huhu

yang janji datang pukul satu datang pukul 3...ajak masuk malu...nak duduk dkt luar panas2...bergolek2 dkt ats tikar...bertenggek atas moto...sumpah comel anak2 teruna nieh...
pemalu mngalahkan anak dara....tapi telinga cam tlinge gajah...pasang jgk telinge budk prempuan bergosip didalam...

darling-darling aku memg x mau kalah bergaya,macam nak pgi ambik award ABP jer....
mcm2 fesyen.....

cik abg yg baik hati byk membantu...tukang jdi ulang alik di pekan ligamas tlg beli bihunla,ais la...redha je die....

stelah mreka puas bergolek di rumah aku...mereka hendak bergerak ke rumah qamarina..maka aku malas la...giler per...rumah cm tongkang pecah nk pergi beraya,tapi atas pujuk rayu darling-darling aku,pogi jelah....tpi x rugi pergi...aku pulak sepahkn rumah org....sedap mam yum2....

lepas beraya dan berposing sakan macam org batak kamera bersama mereka yg masih kekal sifat kanak-kanaknyer,aku pon balik,dan kerja kemas mngemas setel pada jam 10 30 mlm...

ya ampun penat bangat....

mesti ramai terkesima tgk kebulatan aku kan?bak kata mak aku gebu macam tepung gombak....
maka terpaksa berdiet......

AKU MESTI DIET!!!WAJIB!!!

No comments: