background

Absolutely Me♥

My photo
bikini bottom, Selangor, Malaysia
Pink♥cats♥shopink♥

Saturday, July 3, 2010

Warkah untuk Bulan......


Bulan.....selalunya aku rindu untuk menemui mu...'
Ku kira waktu,tiap minit dan saat bakal aku melihat wajahmu...
wajahmu yang sentiasa memandangku dgn kasih sayang....'
Tetapi bulan...
kali ni hatiku pilu....
walau rindu penuh hanya untukmu...
tetapi terkilan dan kadang-kala kecewa dgn sikapmu....
Aku tahu kau buntu...
Buntu untuk memuaskan hatiku...
Tapi bulan tinggi sangatkah permintaanku?
Bulan...mungkinkah aku bukan untukmu?
Mungkin kau impikan bintang yang bersinar dan berkilau dariku....
Mungkin ketika itu kau akan pancarkan seluruh cahayamu....
mungkin aku bukan bintang itu....
mungkin aku hanya awan yang melindungi cahayamu...
mungkin aku perlu pergi agar kau dapat gapai bintang itu...
dan bersama bersinar...
katakanlah padaku bulan...
adakah aku bintangmu?
atau sekadar awan yg melindungi cahaya mu?
jika aku bintangmu,pancarkanlah seluruh cahayamu...
jika aku hanya awan,biar angin terbangkan aku...
jauh darimu.....

No comments: