background

Absolutely Me♥

My photo
bikini bottom, Selangor, Malaysia
Pink♥cats♥shopink♥

Friday, October 15, 2010

GANGGUAN........yekkkkkk

First of all,thank you blog menjadi tempat aku bitch about stuff.....

Sepatutnya,hari ini adalah hari bahagia aku tido awal sebab dah berapa hari da tak cukup tido..
beautician kat spa telah dapat menghidu aku selalu tido lewat sbb apparently jerawat pasir mula datang membanjiri dahi,so malam ini just nak curl up early in bed n have my beauty sleep..sungguh sialan betol notification kecil kluar kat ym "facebook:***** *****posted on your wall"x sanggup nak tulis nickname nye kerana terlalu geli....trauma melanda kerana menyangka ad stalker or pervert hack fb aku,sejak bila ak approve orang2 yang x hormat perempuan ni...tak kisahla ko nak mencarut ke ape,tpi x payh appear kt page aku..aku x penah ade apa-apa dendam mahupun peselisihan faham,malah aku anggap ko KAWAN!!!

Apakah motifmu? apakah faedah yang kau perolehi bila dapat memalukan orang?
Bahagiakah?
Tepuk dada tanya diri.....

No comments: